کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

حذف سوختگی از فرش-حذف جای اتو از فرش

روز پرمشغله ای داریم و کارهایمان را باعجله انجام میدهیم و فکر میکنید در انجام این کارها با اتفاقاتی رو به رو میشویم؟ بله درحال صحبت با تلفن هستیم و جلسه هم داریم بنابراین دیرمان شده است اتو را باعجله برداشته و لباسمان را اتو میکنیم و حواسمان نیس ، اتو را لحظه ای روی فرش قرار میدهیم و بعد از لحظاتی ممکن است از بوی سوختگی متوجه اتو شویم.

و در این لحظه تنها با لکه ی سوختگی مواجه هستیم.چگونه میتوان این فرش که سوخته است را قالیشویی کرد و یا دیگر این لکه قابل جبران نیست؟

باید گام به گام مراحل شستشوی فرش را با ما دنبال کنید تا بتوانیم به راحتی فرش را مانند روز اولش تمیز کنیم.

قیچی را برداشته و بادقت قسمت سوخته فرش را حذف کنید.(در ابتدا به طور کامل قسمت مورد نظر را قیچی نکنید بلکه اندک اندک قسمتهایی را بردارید و تا تمام سوختگی برداشته شود.)

شستشوی-لکه-سوخته-فرش-قالیشویی-ادیب

در این مرحله ممکن است درجه سوختگی زیاد باشد و قسمت عمده ای از فرش را مجبور باشیم حذف کنیم .ینابراین سپس باید آن قسمت را جایگزین کنیم.

الیافی هم رنگ قسمت سوخته را تهیه کرده و روی قسمتی که با قیچی بریده اید، بگذارید.(الیافی متناسب با رنگ فرش و اندازه و حجم مناسب تهیه کنید و با چسبی که پس از مدتی اثرش نرود الیاف را با دقت بچسبانبد.)

شستشوی-لکه-سوخته-فرش-قالی-شویی-ادیب

اما اگر سوختگی اندک بود میتوان با استفاده از برسی زبر یا پارچه ای ضخیم روی آن قسمت بکشیم تا سوختگی ها کاملا برطرف شد و سپس منطقه مورد نظر را با اسفنج و مواد شوینده شستشو دهید تا آثار دوده و سیاهی نیز کاملا برطرف شود. قسمتی از فرش را که شستشو دادید ، ابتدا کاملا خشک کنید و سپس فرش را بررسی کنید اگر اختلاف سطح قسمت سوخته فرش با باقی قسمتها زیادی ندارد شستشوی ما تا اینجا پایان یافته است اما اگر اختلاف سطح زیادی دارند مانند روش اول الیاف را به این قسمت بچسبانید.

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران


  • ۹۶/۱۱/۱۹
  • adib adibcarpet

قالیشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی