کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

نحوه خشکشویی فرش

در این مقاله روشهایی جالب برای خشک کردن سریع و مناسب فرش بیان میشود تا پس از قالیشویی از نحوه خشکشویی فرش آگاهی یبابید و دچار مشکل نگردید.

خشک-کردن-فرش-در-منزل-خشکشویی-فرش-قالیشویی-ادیب-2

در ابتدای مقاله باید بگوییم خشکشویی فرش در دوحالت ممکن است نگاه شود اول اینکه فرش به هر طریقی خیس و مرطوب شده است و میخواهیم آنرا خشک کنیم و حالت دوم این است که فرش قرار است خشکشویی شود(این مرحله کاملا توضیح داده خواهد شد.)

فرش بر اثر عواملی مانند: شکستن آکواریوم و ریختن مقدار آب زیاد به طور ناگهانی و ریختن باران و نشت لوله های آب و ذوب شدن برف و.. میتواند به راحتی خیس شود .

چرا خشک کردن فرش مهم است؟

اگر فرش بر اثر یکی از حالتهای بالا خیس شده باشد و یا اصلا خودتان فرش را شسته باشید ،به حال خود رها کنید اتفاقات جبران ناپذیری برایش می افتد از جمله: کپک زدگی و ایجاد لکه های سفید و پوسیدگی و از بین رفتن فرش میگردد.

مخصوصا اگر فرش براثر عوامل باران و آب آکواریون خیس شود حتما باید بعد از این اتفاق ابتدا قالیشویی انجام گیرد و سپس خشک شود.

خشک-کردن-فرش-در-منزل-خشکشویی-فرش-قالیشویی-ادیب-2

بهترین و مناسب ترین روش بای خشک کردن فرش چیست؟

اگر فضای مناسب دارید حتما فرش را در هوای آزاد در کف زمین یا روی دیوار بگذارید و یا میتوان از بخار هم برای خشک کردن فرش استفاده کرد.

اگر قسمتی از فرش خیس شده است،حوله ای که دارای ضخامت است را برداشته و روی قسمت خیس بگذارید و فشار دهید تا تمام آب در فرش فرو رفته جذب حوله شود.

یکی از روشهای جالب برای جذب آب و رطوبت اضافی استفاده از جارو برقی میباشد، قسمت مرطوب را جارو بکشید به همین راحتی!

روش بعدی استفاده از سشوآر است،باید سشوآر را در فاصله ی مناسب از فرش بگیرید زیرا فرش خیس است و حرارت دهید ممکن است آسیب ببیند.

بنابراین با نگهداشتن سشوآر در فاصله ی مناسب از فرش و چرخش آن فرش را کاملا خشک کنید.


"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی