کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

فرش را در منزل نشویید

اگر میخواهید در منزل به شستشو فرش و قالیشویی بپردازید راه ها و روشهای متفاوت و جالب و پرکاربردی وجود دارد اما بدانیم ممکن است آثار جبران ناپذیری را باقی بگذارد.

اگر فرش به طور ناگهانی کثیف شد و دارای آلودگی و لکه گردید میتوان به سرعت به شستشو انواع لکه پرداخت (شستشو لکه آلبالو و شستشو لکه آدامس و شستشو لکه چرب و...)و بسیاری از روشهای جالب شستشو در منزل در مقالات سایت موجود است.

اما شستشو کلی و قالی شویی در منزل علاوه بر مزایایی که دارد،شامل معایبی است که باید بررسی گردد.

قالیشویی-شستشوی فرش-چرافرش در منزل نشوییم

طبیعتا هر کاری بهتر است توسط حرفه ای مخصوص به خودش انجام شود قالیشویی هم از این قاعده جدا نیست و باید توسط متخصصان این حرفه انجام گردد.

علاوه بر تخصص،تجربه در حوزه قالیشویی بسیار مورد اهمیت است به دلیل اینکه شستشو فرش علاوه بر علم و آگاهی و تخصص ، کاری تجربی بوده و باید کاملا مورد آزامایاش قرار بگیرد که کدام مواد پاک کننده علاوه بر کیفیت بهتر ضرر کمتری هم برای فرش و یا مبل دارند.

بنابراین دستگاه های مجهز که در کارخانه قالیشویی موجود است هم بسیار موثر هستند و کار را ماشینی کرده و باعث افزایش سرعت و بهبود عملکرد شده و خطای انسانی بسیار کاهش میابد.

قالیشویی-شستشوی فرش-چرافرش در منزل نشوییم

یکی دیگر از معایب این است که ما هرچه قدر هم از جنس فرش آگاهی داشته باشیم از نوع ماده پاک کننده اطلاعی نداشته و طبق مسائلی که مشتریان مطرح میکنند: افراد بسیاری هستند بعد از اینکه در منزل فرش را شستشو میدهند و خراب یا پاره و... میشوند تازه سراغ قالیشویی رفته و درخواست میکنند فرش درست شود و یا مشاوره میگیرند.

پس بهتر است قبل از هر شستشوفرش و یا شتشو مبل در منزل ابتدا با قالیشویی حرفه ای این کار را در میان بگذارید.

... واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب ...

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی