کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

خشکشویی فرش و قالیشویی

چگونه بوی فرش را از بین ببریم؟ پودر جوش شیرین ، آرد ذرت یا آرد را بر روی فرش بپاشید و اجازه دهید 30دقیقه  روی فرش بماند . شما با استفاده از یک جارو پودر اضافی را جمع آوری نمایید . استفاده از جوش شیرین برای فرشهایی با الیاف بلند مناسب نیست زیرا پودر در خود نگه میدارد وقالیشویی را مشکل میکند.

با استفاده از جارو ، فرش و تابلو فرش را جارو نمایید . جارویی با موی زبر و سفت تهیه کنید.این جاروها ، الیاف این جاروها از موی طبیعی است و برخلاف جاروهایی با الیاف مصنوعی , گرد و خاک به آن ها نمی چسبد.

قالیشویی-شستشوی فرش-خشکشویی فرش

  • فرش ها را باستفاده از جارو با قدرت جارو کنید تا گردو خاک از روی فرش خارج شود .
  • موهای جاروی شما ممکن است هنگام جارو کشیدن شکسته شوند . نگران نباشید آنها هنگام جارو کشیدن به همراه گردو غبار خارج می شوند .
  • استفاده از جارو بهترین انتخاب برای فرش هایی با الیاف کوتاه یا فرش هایی با الیاف سفت می باشد .

قالیشویی-شستشوی فرش-خشکشویی فرش

به منظور خارج کردن گرد و غبار فرش های خود را بکوبید . فرش دستباف خود را بردارید و فرش های قابل  حمل را به بیرون انتقال دهید و آنهاغ را از طرف کثیف رو به بالا به نرده یا حصار بچسبانید . از یک راکت تنیس یا پارو یا چوب محکم برای بلند کردن گرد و غبار از روی فرش استفاده نمایید .

قالیشویی-شستشوی فرش-خشکشویی فرش

اگر یک روز آفتابی را سپری می کنید و خبری از بارش باران نیست , می توانید با استفاده از شلنگ آبیاری فرش را بشویید و هرگونه آلودگی اضافی را از روی آن بزدایید . اجازه دهید فرش در هوای آزاد خشک شود .

نور خورشید می تواند رنگ فرش را محو نماید پس اگر در حال شستن فرش هایی با الیاف ظریف هستید , دقت نمایید .

... واحد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب ...

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی