کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

طریقه نگهداری فرش پشمی - قالی شویی صحیح در منزل

اگر در منزل فرش های پشمی و پرزدار دارید این مطلب را حتما بخوانید. در صورت لزوم شستشوی فرش پشمی، آنرا خود در منزل شستشو ندهید و به یک قالی شویی حرفه ای بسپارید اما در حد لکه بری و یا شستشوی قسمتی از فرش خود در منزل میتوانید شستشوی فرش را انجام دهید.

اندازه گیری میزان کثیفی فرش:

به پشت فرش ضربات محکم وارد کنید ،اگرخاک و غبار زیادی خارج شد ، فرش بسیار کثیف است و نیاز به شستشو دارد اما اگر گرد و غباری از آن خارج نشد نیاز به شستشوی ضروری ندارد.

قالیشویی-قالی شویی-قالی شویی آنلاین-قالی شویی-فرش-پشمی

اگر بین شستشوهای سالانه وقالی شویی ، فرش را وکیوم نمایید زمان بین شستشو ها افزایش میابد و در طول استفاده فرش تغریبا تمیز میماند.نکته: قسمتهایی از فرش که پر رفت و آمد است حتما وکیوم نمایید.(طریقه وکیوم فرش)

قالیشویی-قالی شویی-قالی شویی آنلاین-قالی شویی-فرش-پشمی

فرش را هر شش ماه یکبار بچرخوانید و جهتش را تغیر دهید ،این کار باعث میشود همه ی قسمتهای فرش به یک میزان سالم بماند و فرش نمیشکند وتا نمیخورد.

قالیشویی-قالی شویی-قالی شویی آنلاین-قالی شویی-فرش-پشمی

فرش را زیر پنجره و قسمتهایی که نور گیر است ، پهن نکنید و یا با روفرشی فرش را بپوشانید.از فیلترهای uvهم میتوان برای پنجره ها استفاده نمود تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری شود و الیاف فرش خشک نگردد.

... واحد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب ...

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی