کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

پاک کردن آثار خودکار از مبل یا لباس و فرش

در این مقاله نحوه شستشوی لکه ی خودکار یا جوهر را خواهیم آموخت تا در حین قالیشویی لکه ها نیز پاک شوند.

دو حالت در شکل گیری لکه خودکار وجود دارد:

1- همان لحظه لباس یا مبل خودکاری شده است .

2- آثار قدیمی خودکار را میخواهیم پاک کنیم.

تفاوت شستشوی مبل در این دوحالت تنها در آغاز کار است که اگر لکه قبلا ایجاد شده است ابتدا باید لکه را مرطوب کنید و اجازه دهید چند دقیقه ای خیس بماند.

مرحله اول: صابون را با آب سرد ترکیب کنید و سپس رد خودکار را یافته و تنها همان قسمتها را با پارچه ای آغشته به ترکیب آب و صابون بادقت شستشو دهید.

پاک کردن-لکه-خودکار-لباس-خودکاری شده-فرش-مبل-قالیشویی ادیب-3

بعد از انجام این مرحله لکه بسیار کم رنگ میشود اما هنوز شستشو تمام نشده است.

در مرحله ی بعد با استفاده از پنبه ای آغشته به استون یا الکل روی خطوطی که با خودکار ایجاد شده مالش دهید و میتوان تا حذف کامل آثار خودکار این مرحله را تکرار کرد.

در مرحله ی سوم یک بررسی کامل انجام دهید و ببینید کدام قسمتها هنوز لک باقی است و علت را جستجو کنید ممکن است در آن قسمت غلظت جوهر خودکار زیاد بوده است و یا جنس آن قسمت متفاوت است و نیاز به پاک کننده های قوی تری دارد.

پاک کردن-لکه-خودکار-لباس-خودکاری شده-فرش-مبل-قالیشویی ادیب-3

به طور طبیعی و منطقی بعد از انجام این دو مرحله (ممکن است در برخی موارد نیاز باشد این دو مرحله چندبار تکرار شود) حتما لکه کاملا ازبین رفته باشد.

سپس دوباره با استفاده از آب معمولی حول قسمتهایی که لکه ایجاد شده بود را شستشو دهید.(در حین شستشو مراقب باشید بیش از حد مبلمان یا پارچه را خیس نکنید زیرا این خود باعث میشود قبل از پاک شدن آثار لکه به داخل بافتها نفوذ کند و دیگر پاک شدن آن سخت گردد.)

بعد از اتمام مراحل و در پایان قسمتهایی که شستشو و قالیشویی را رویش انجام دادید را کاملا خشک کنید و به حال خود رها نکنید.


"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی