کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

خشکشویی مبلمان با بخارشوی

خشکشویی مبلمان معمولا با استفاده از بخارشوی انجام میگیرد. اکثر تولید کنندگان فرش،این روش را پیشنهاد کرده و جز بهترین روشهای قالیشویی میباشد.

بخار شوی چگونه عمل میکند؟

در بخار شوی یک فرآیند صنعتی بخار به وجود می آید . ابتدا آب خلا میشود و بخار از این آب بسیار داغ استخراج شده به و بیرون می آید و باعث تمیز شدن فرش یا مبل در کسری از زمان میشود.

ضررهای بخارشوی برای فرش یا مبل

اما بد نیست بدانیم این بخار داغ و واقعی ممکن است به الیاف فرش آسیب برسد و ویژگیهای آنرا تغیر دهد. ومعمولا فرشهایی مانند پشم یا ابریشم و مخمل بسیار بیشتر خراب میشوند بنابراین در این مواقع باید نحوه شستشوی حرفه ای با بخار شوی را بلد باشید تا گرمای حاصل از آنرا تنظیم کنید و یا به قالیشویی مراجعه کنید.

اما بهتراست قبل از اقدام به شستشو و قالیشویی ابتدا لکه های فرش را خود در خانه پاک کنید .

چگونه لکه های فرش را پاک کنیم؟

سرکه خاصیت اسیدی دارد ، سرکه سفید  را در اسپری ریخته و با استفاده از آن لکه های فرش را شستشو دهید و برسی بردارید و روی لکه ها بکشید تا آلودگیها از سطح فرش به بیرون بیاید و کاملا پاک کنید.

بخارشوی جهت خشکشویی مبلمان یا فرش از گرد و غبار هم بسیار مناسب است و بعد از اتمام شستشو مبل یا فرش نو میشود و حالت کهنگی خود را از دست میدهند.

در حین خشکشویی مبلمان حتما هواکش در فضای اتاق داشته باشید تا هوا در رفت و آمد باشد. بخارشوی بسیار موثر تر از شستشو از طریق شامپو یا مواد پاک کننده است.یکی دیگر از ویژگیهای جالب بخارشوی ، برطرف شدن چین و چروک توسط آن است.

اگر فرش و پارچه مبل دارای موج یا چروکی است به سرعن با بخارشوی به طور کلی از بین خواهد رفت.

"واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب"

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی