کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

نحوه شستشوی لکه ماژیک رنگی از فرش یا مبل

در هر سنی افراد از ماژیک های رنگی برای رنگ آمیزی کتاب ، ایجاد آثار هنری،طراحی انواع ماکت و...استفاده میکنند و بنابراین ممکن است آثار قابل ملاحظه ای روی فرش یا مبل و حتی لباسمان بگذارد و در این مطلب روشهایی موثر برای قالیشویی،شستشوی مبل و شستشوی پارچه از آثار لکه ماژیک بیان میشود.

نحوه پیشگیری از ایجاد لکه ماژیک و مداد شمعی و ...روی فرش یا پارچه

قبل از استفاده این نوع ماژیکها پارچه ای دم دستی تهیه کرده و آنرا زیر کتاب و وسایل پهن کنید تا در حین کار لکه ای ایجاد نشود.

برای عدم ایجاد لکه روی ابزار کار میتوان قسمتهایی که قرار نیست ماژیکی و رنگی شود را با استفاده از کاغذ یا حاله ای از کرم پوشاند تا دیگر نقاط رنگی نشود.

نحوه-پاک-کردن-ماژیک-فرش-لباس-قالیشویی-ادیب

نحوه پاک کردن لکه ماژیک روی فرش یا پارچه

ابتدای کار مقدار ی لکل تهیه کرده و روی پنبه ریخته و به آرامی روی لکه بگذارید و بردارید.(نکته: به هیچ وجه پنبه آغشته به الکل را روی لکه مالش ندهید و حتما توجه کنید که پنبه به خارج از لکه نرود و حرکت دست به سمت مرکز لکه باشد.)

اجازه دهید پنبه آغشته به الکل به مدت 30 دقیقه روی لکه بنشیند تا تمام اثر خود را روی اثار به جای مانده لکه بگذارد.(ممکن است در حین کار الکل روی پنبه کم شده و از بین برود و میتوان در حین کار پنبه را چند باره به الکل آغشته کرد و سپس ادامه داد.)

شستشوی-ماژیک-قالی-شویی-ادیب

سپس ناحیه مورد نظر را با اسفنجی تمیز و مقداری مواد شوینده متناسب با سطح زیرین لکه ،را کاملا تمیز کرد.

اگر همچنان اثاری از لکه موجود بود این مراحل را دوباره تکرار کنید و با پنبه ی الکلی لکه را پاک کرده و سپس با مواد شوینده سطح مورد نظر را تمیز کنید.

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

  • ۹۶/۱۱/۲۰
  • adib adibcarpet

قالیشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی