کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

مبل ۲ میلیاردتومانی در برج میلاد

به نقل قالیشویی ادیب از مجله مهر: این میز و صندلی پرسروصدا شامل شش صندلی و یک میز است که چندی پیش حدود ۶۶۰هزار دلار یا نزدیک به ۲ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

مدیر اجرایی برج میلاد در رابطه با ماجرای این مبل گران‌قیمت می‌گوید: «این میزوصندلی‌ها از همان اول برای فروش به این نمایشگاه نیامده و صرفا جهت بازدید در برج قرار گرفته است.»

مجتبی خشایار فرد ادامه می دهد: «این نمایشگاه توسط اتحادیه صنایع دستی کشور راه اندازی شده و همچنین مبل مورد نظر برای صادرات تولید و فروخته شده است.»

زیباترین-مبل-در-تهران-قالیشویی-ادیب

ماجرا از این قرار است که این میزوصندلی‌های قیمتی، فقط چند روزی میهمان نمایشگاه صنایع دستی برج میلاد بوده و هنر دست «رسول معتمدی» استاد نگارگری خوش‌ذوق اصفهانی هستند.

مبل-خاتم-کاری-قالیشویی-ادیب

این استاد هنرمند اصفهانی پیش از این در گفتگو با یکی از رسانه‌های داخلی عنوان کرده بود که با همکاری دوست هنرمندش «علی شاه‌میوه» استاد خاتم‌کاری این میز و صندلی‌ها را طراحی کرده‌ است. این دو هنرمند پیش از این هم با همکاری هم و با تلفیق دو هنر خاتم‌کاری و نقاشی آثار ماندگاری خلق کرده‌اند.

اوج هنر این دو استاد در آخرین اثر آن‌ها خود را نشان می‌دهد؛ وقتی که این دو با تلفیق هنرهای خاتم، معرق و منبت و به سفارش یک مشتری آمریکایی میز و صندلی معروف را تولید می‌کنند.

گرانترین-مبل-ایران-قالیشویی-ادیب

جالب اینجاست که خود مشتری آمریکایی از این دو هنرمند می‌خواهد که تاریخ ادوار مختلف ایران را روی این میز و صندلی‌ها طراحی کنند؛ بنابراین ما با میزوصندلی‌هایی مواجه می‌شویم که تاریخ ایران را در خود جای داده‌اند. هخامنشی،ساسانی، سامانی، سلجوقی، صفوی و پهلوی شش دوره تاریخی است که با علائم مخصوصشان روی این مبلمان طراحی شده‌اند. هخامنشیان با نماد تخت جمشید و آخرین دوره تاریخی نیز با نماد میدان آزادی طراحی شده‌ است.

 

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

  • ۹۷/۰۵/۲۶
  • adib adibcarpet

قالیشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی