کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

کارخانه قالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب

  • ۰
  • ۰

بعد از قالیشویی چه کار کنیم؟

زمانی که شستشوی فرش و قالیشویی تمام شد خیالمان راحت میشود و دیگر فرش را رها میکنیم و انتظار داریم تا مدتها فرشمان عاری از هر گونه آلودگی باشد . اما باید بدانیم که نکاتی برای بعد از قالی شویی وجود دارد و بهتر است این نکات رعایت شود در غیر این صورت پاکیزگی فرش را نمیتوانیم تثبیت کنیم و پس از زمان کوتاهی فرش چرک و کثیف خواهد شد.

نکات مهم بعد قالیشویی

بعد از شستو و پاکسازی لکه های روی سطح فرش موارد زیر را حتما رعایت کنید.

  • اولین و مهمترین نکته این است که فرش را در حالت خیس نگذارید و حتما اقدام به خشکشویی آن کنید. ( اگر در منزل فرش را شسته اید بعد از قالیشویی آنرا در فضایی که هوا رفت و آمد دارد و در معرض غیرمستقیم نور آفتاب بگذارید تا رطوبت در فرش نماند.)

در صورتی که فرش را به قالی شویی داده باشید آنها فرش را خشک کرده و عملیات لازم را انجام میدهند و فرش به هیچ وجه خیس به دست مشتری نمیرسد.)

  • بهتر است یک الی دو هفته بعد از قالیشویی و شستشو ، روی فرش پارچه ای پهن کنید زیرا مواد پاک کننده و رطوبت ممکن است در اعماق فرش باشند، در این صورت زمینه مساعدی برای جذب آلودگی است.

( در بسیاری از موارد دیده شده بعد از قالیشویی فرش به سرت چرک میشود.)

  • بعد از قالیشویی ممکن است آثار تاخوردگی شکستگی روی فرش ایجاد شده باشد بدین ترتیب میتوان فرش را در زمان کوتاه پشت و رو انداخت و یا اجسام سنگین که بدون آسیب هستند را روی فرش بگذاریم.

قالیشویی ها نیز فرش را بعد از اتمام کار اتو پرس کرده تا بدون هرگونه موج،تاخوردگی و شکستی فرش تحویل داده شود.

  • به طور کلی بعد از شستشوی کامل ، فرش را لول نکرده و بهتر است از آن استفاده کنید . ( در برخی موارد افراد فرش را میشویند و آنرا کنار میگذارند ، ممکن است فرش دچار تاخوردگی و یا لکه های سفید گردد.)

نکات مهم قبل قالیشویی و در حین شستشوی فرش را بخوانید ...

 

... واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب ...

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • adib adibcarpet

قالیشویی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی